2019. január 23., szerda

Újabb éjszakai látogató...

A következő eset tavaly nyáron történt meg velem, júniusban.
Korábban már írtam bejegyzést egy hasonló történésről, amikor is barátnőmmel egy Mecsek közeli faluban megszálltunk egy régi vendégházban. Akkor első éjszaka arra ébredtem fel, hogy egy nagyon kíváncsi valami, vagy valaki turkált a földön hagyott szatyrainkban hangos csörgések közepette, és nem igazán zavarta, hogy zajt csap vele. (Nem volt semmilyen állat a házban, az épület szép és karban tartott volt, egérnek különben is nagyon nagynak kellett volna lennie ahhoz, hogy ekkora zajt csaphasson.) Ez az újabb megmagyarázhatatlan esemény otthon ért engem, szintén éjszaka. Nem is volt annyira késő még, nagyjából 22:00 és 23:00 óra között lehetett. Addigra még nem sikerült elaludnom sem, tehát ébren lepett meg a valami, teljesen magamnál voltam, még csak félálomig sem sikerült elkábulnom.
Egyszer csak egy szokatlan hangra lettem figyelmes. Furcsa surrogó hang volt, amit ahhoz tudtam volna hasonlítani, mintha egy kisebb propeller zakatolása lett volna. Biztosan nem az volt, csak próbáltam valamihez hasonlítani. Ez a surrogó zúgás nem volt erős hang, nem olyan volt, mint ami betölti az eget, hanem sokkal halkabb és közelebbi, ami kintről szűrődött be a szobámba. A szobám ablaka a verandára néz (kertes házban lakom). Olyan volt, mintha valaki beindított volna hirtelen az udvaron valami drónt, amit az ablakomhoz irányított volna. A hangjából ítélve abszolút arra következtettem, hogy - ez talán viccesen hangzik - egy kicsike jármű lehetett, vagy valami más gépezet, amely a tornácunkon landol az én ablakomnál. A valami határozottan landolt egyet egy kis puffanással a fal túloldalán, aztán egy pár másodperces csend következett, amialatt én döbbenten és mozdulatlanul feküdtem és hallgatóztam, azon gondolkodva erősen, hogy mi lehetett ez. A néhány másodperces csend után pedig hirtelen azt hallottam legnagyobb megrökönyödésemre, hogy az ágyam végében álló íróasztal alatt, a szemetes vödörben hangosan turkálni, matatni kezd valami zörgetve a papírokat és szemetet. Olyan hangosan csörgött, zörgött, mintha valaki kézzel túrt volna bele a vödörbe. Szintén csak egy pár másodpercig tartott a turkálás zaja, közben pedig én még mindig nem nagyon mertem megmoccanni az ágyban. Ennél jobban azonban nem voltam megijedve, hiába volt furcsa hallgatni ezt. Azt hiszem az ember agya ilyenkor bekapcsol, és automatikusan ellent mond a megmagyarázhatatlannak, azzal nyugtatja magát, hogy semmi különös nem történhet, nem lehet az, hiszen az nonszensz. Vagy pedig azért nyugtatja magát, mert úgy gondolja, nem érheti baj, bármiféle jelenés, vagy látogatás részese is lesz. Én ebbe az utóbbiba tartozom. A meglepődésem nagyobb volt a félelmemnél, de azért, ahogyan szoktam, mikor rosszat álmodok, vagy egyszerűen csak védelmet szeretnék kérni a biztonság kedvéért, akkor is rögtön Mihály arkangyalt kértem meg, hogy vigyázzon rám. (Ez egyébként mindig beválik, bármikor rosszat álmodok és felébredek az éjszaka közepén, és kérem, szinte azonnal megnyugszom és még csak nem is folytatódik tovább a rossz álom.) Noha ez nem álom volt, hanem valami más, ami valahogy idecsusszant a mi fizikai síkunkra, ki tudja honnan, a bevédés itt is működött. Kb. egy fél perc sem telt el, és abbamaradt a zörgés, csörgés a szobában. Nem tudom, mi volt az, de elment.
Szerintem az ilyen lények, legyenek akármik, egy másik dimenzióból érkeznek. Azzal magyarázhatnám meg, hogy féregjárat nyílhatott itt az ablakomhoz közel az udvaron, és bármilyen scifin és nevetségesen hangzik, átrepülhetett rajta egy kicsi valami. Nem tudhatjuk, honnan jött és miféle technikát használt, de egyszerűen nem csinálhatta máshogy, minthogy átjött a falon és éppen ott, ahol az íróasztalom alatt a szemetesvödör állt. Nem tudom, miért tetszhetett meg neki, vagy hogy mit akart egész pontosan. Pusztán kíváncsi volt, vagy keresett valamit? Minden esetben él a "Nincs véletlen" elve, tehát nem tudom elképzelni, hogy csak tök véletlenül idevetődött. Az, hogy ide jön valami "űrlény" és a kukámban kotorászik, elég röhejes feltevésnek tűnhet, mégis ilyesmi történt... (Utólag még megjegyzendő, hogy a házban nem tartunk állatot, és habár kertes házról van szó, a házban nincs egerünk, aminek ezúttal is elég nagydarabnak és izmosnak kellett volna lennie ekkora zajhoz.)
 A további miértekre adott teóriákat, magyarázatokat inkább már a fantáziára bízom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése