2016. május 23., hétfő

Üzenetek egy másik világból

A mandalák nem csak olyanok lehetnek, hogy egy körön belül ismétlődő ábrák szerepelnek körkörös elrendezésben. Ugyanúgy mandalának nevezzük azt is, amikor egy körön belül valamiféle rajz, vagy egyéb alakzatok szerepelnek egy adott elrendezésben.
Legalább tizenöt éve készítek mandalákat. Eleinte hagyományosakat csináltam. Egy éve kezdtem el a nem szokványos, speciális mandalákat rajzolni, ezzel együtt pedig egyre többen kértek tőlem saját maguknak, vagy ajándékba, úgy gondolom éppen azért, mert érezték, hogy ez egészen más.
Egy éve derült ki számomra is, hogy rajzoló médium vagyok, aki egy másik világgal áll szoros, napi kapcsolatban.  Ez a világ egy magasabban fejlett bolygón található, ami nincs is annyira messze tőlünk... Erről azonban majd máskor mesélnék.
Amikor általam személyesen nem ismert emberektől is azt a visszajelzést kaptam, hogy nem értették, honnan ismerem őket ennyire, úgy gondoltam, hogy érdemes ezzel komolyabban foglalkoznom.
Miután sokadszorra kaptam visszaigazolást arról, hogy a mandaláim megrajzolásához valóban "odaátról" kapok segítséget, egyre magabiztosabban használtam ezt a képességemet, és világossá vált előttem, hogy nem csupán emberek lelkéről tudok, ha úgy tetszik, térképet rajzolni.
Azóta kértek már tőlem személyre szóló "erőmandalát", jelentősebb előző életeket rajzban megmutató mandalát, egy adott párkapcsolatot képben megjelenítő mandalát, elkészítettem helyek, bolygók mandaláját, és olyat is, amelyen egy személy előző életeinek színhelyei, legfontosabb állomásai szerepeltek.
Egy adott személy lélekmandalájában szerepel a múltja, jelene, jövője is, megmutatva azt, hogy ki is ő valójában, hol tart a fejlődésben, illetve honnan jött és merrefelé tart. Így minden egyes alkalommal azt kell lerajzolnom, ami megjelenik előttem, illetve amit megmutat nekem az illető lelke, amit le szabad rajzolnom. Tehát előre megbeszélt színek, vagy formák itt nincsenek, különben hiteltelen lesz a kezeim közül kikerülő munka.
Nem mindig szerepelnek konkrét ábrák egy lélekmandalában. Van, amikor kifejezetten absztrakt alakzatok jelenítődnek meg, ami ugyanúgy nem véletlen, ahogyan semmi sem. Az elvont alakzatok azért jelenhetnek meg, mert az illető lelke máshogy nem engedte, hogy felfedjek valamit, aminek esetleg még nem érett meg az ideje, vagy azért, mert nem szeretné nyilvánosság elé tárni, esetleg lelki blokk miatt.
Minden esetben, még akkor is, ha az illető nem érti mit és miért rajzoltam neki, a mandalája tudat alatt is hat rá, a felszín alatt energiákat indít be, aktivál, segít blokkokat feloldani a lelkében.

Ide kattintva a Facebook oldalamra juttok, ahol szintén kapcsolatba léphettek velem! Itt sok ilyen módon elkészített mandalámat nézhetik meg a kíváncsiak. :)

Bármivel kapcsolatban tudok mandalát készíteni, bármire lehet rálátásom, és kérhetek információt. A végeredményt sosem tudom előre, amikor nekiülök, fogalmam sincs mit fogok lerajzolni. Minden menet közben, folyamatosan jelenik meg előttem, de van, amikor már előtte villannak be színek, és a fő motívum. Minden lényeges. A színek, az egyes ábrák elhelyezkedése...

Munkáimat filctollal készítem, valamint arany és ezüst színű zselés toll használatával, ami olyan hatást kelt, mintha a kép egyes részei világítanának. Bármilyen méretben elkészítem a mandalát, az A3-as méretű papíron a mandala átmérője kb. 12,5 cm.

Mivel rajzolni alapból imádok, azt szeretném, ha ez lehetne a későbbiekben a legfőbb tevékenységem, és úgy érzem megérett rá az idő, hogy mindezt nyilvánosság elé tárjam, és belevágjak.

Elemzést is tudunk mellékelni, annak, aki szeretné.

További részletek után, aki úgy érzi, ezen az e-mai címen érdeklődhet: sly0208@gmail.com







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése